Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Last ned google Chrome nå!


Dette var jo fancy
Poster fra det nå
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Skriver fra den nå. Synes liksom den var litt "tom", men venner meg nok til det.

Tror jeg holder meg til Firefox en stund til.
  • 0
Vil bare påpeke at om du er opptatt av privacy på nett og ønsker så lite annonser på nett som mulig. Og kanskje irriterer deg særlig over Facebooks målrettede reklamer bør du lese nøye gjennom brukervilkårene...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Var veldig smooth. Men tror jeg holder meg til Opera. Teh best shit. Desutten så har google det med å tråkke litt på privatlivet ditt som Strategist nevner Men kansje de passer bedere på denb bærbare maskinen min.
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Likte Chrome godt, men jeg kommer ikke til å produsere åndsverk i den for å si det sånn (ei heller Google documents).
Vet ikke helt om jeg føler meg så veldig trygg når det gjelder passord heller. Liker ikke helt å si fra meg rettighetene til alt jeg publiserer gjennom nettleseren. Det var lignende vilkår som gjorde at jeg ventet så lenge før jeg ga etter for facebook.
Liker heller ikke at de deler bruksinfo med andre, som igjen kan tilpasse den j****** reklamen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Lasta ned nå. Skal sjekke det ut, for Firefox klikker ganske ofte synes jeg

EDIT: Skriver fra denne nå. Var bra nettleser egentlig
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Strategist sånn er det jo med Vista og XP nesten og da. IE har til og med det samme problemet med lover og verk. Tror ikke at Google kommer til å bruke deg som et bra eksempel på reklame eller selge informasjonen din rundt uansett.

Husk og sett den på norsk så er den lik Firefox at den retter ord
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Vet noen hvordan man skrur av det ordrettings-greiene?
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Hmmm... tar ikke sjansen på å prøve den engang før fullversjonen kommer. Opera er mer enn bra nok for meg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Den har vært overraskende stabil. Ikke krasjet en eneste gang enda. Men jeg kommer til å fortsette å bruke Opera som hovednettleser. For øyeblikket veksler jeg litt dem imellom. Det er veldig liten overgang.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Den var genial! Superrask og hele pakka! Kommer nok til å bruke denne her som standard nettleser fremover i tiden som kommer!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer Andzel:
http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=535190

Takk for linken. Godt at de endret vilkårene. Selv om jeg var fullt klar over hva jeg sa ja til da jeg lastet ned. Men de har vel fremdeles punktet som gjør at de kan dele info med andre selskaper og tilpasse reklame, også i selve nettleseren.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
JA men du må enda huske at det kan IE og FF også på en måte bare de har skrevet det annerledes. Til og med Windows har den tilgangen :p
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Håper det ikke tar så lang tid før den kommer til linux. (Kjører Ubuntu)
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Jeg vil ha add-ons!
I mine øyne er Firefox fortsatt best.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Går nok tilbake til å bruke Opera fast om Google ikke fikser en rekke punkter. Blant annet fungerer ikke Chrome så godt til å poste på Gamereactor.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Er rettskrivning greiene i boksen jeg skriver i akkurat nå, en del av Chrome?
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer CeroX:
Er rettskrivning greiene i boksen jeg skriver i akkurat nå, en del av Chrome?
Ja.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Røde møkka strekker. Bare jeg putter opp en "mrgreen" smiley dukker de opp
Jeg sparker rompe
  • 0
Glemmer å bruke den, starter firefox automatisk
Pleier å bytte når jeg kommer på at jeg bruker firefox, men de er sånn omtrent like så er litt care
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Venter til en full versjon er ute, så slipper jeg bug og sikkerhets hull his det er det, men ellers så virker den bra.
"get poor die tryin"
  • 0
Prøvde Chrome i noen minutter. Kjedelig design i forholdt til Opera. Ser også at de har hentet noen ideer derfra. Opera er det beste for meg, elsker hurtigvalgfunksjonen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Opera funker mye bedre på GR forumet. De røde strekene kan være irriterende, men problemet er heller det at visse funksjoner mangler eller er bugget. Hvis man skal lime inn noe i kommentarfeltet forsvinner det siste tegnet eller ordet, fra det som står der fra før. Og det går ikke an å markere et sted for så å trykke på f.eks en smiley eller tegnet for bold skrift uten at det alltid havner sist i kommentarfeltet. Og innimellom funker det ikke å dra markert tekst fra et sted til et annet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Men dere må huske at det er en beta versjon da alle sammen. Den er ikke ferdig ennå
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!